MORRIS NVM makelaars | taxateurs uit Den Hoorn is de nieuwste partner van de Midden-Delfland Vereniging  ‘We vinden het fijn om hiermee een steentje bij te dragen aan het behoud van dit mooie gebied, want MORRIS is thuis in Midden-Delfland, zegt makelaar Danny Snijders.

Danny Snijders ondertekende dinsdag 19 april de sponsorovereenkomst. Namens de vereniging zette Wim van der Eijk zijn handtekening. Hij is blij met deze partner. MORRIS NVM makelaars | taxateurs zijn al vele jaren een vertrouwd, bekwaam en deskundig adres voor mensen die een huis zoeken of willen verkopen.

MDV Partners
Ondernemers die zich bij MDV Partners aansluiten, laten zien dat ze het Midden-Delflandgebied een warm hart toedragen. Als maatschappelijk betrokken ondernemingen dragen zij zo bij aan de toekomst van Midden-Delfland. Dankzij de bijdrage van ondernemers zoals MORRIS NVM makelaars | taxateurs kan de vereniging blijven werken aan tal van activiteiten.

De andere MDV Partners zijn Golfbaan DelflandPartycentrum Onder Ons2administrateWestvest NotarissenB&B Rechthuis van ZouteveenTechnisch Installatiebedrijf Van den Berg,
Irado, Stout Grafische Dienstverlening en Wilgenrijk.

Meer weten
Heeft u interesse om ook MDV Partner te worden, wilt u een kennismakingsgesprek of nadere informatie? Neem dan contact op via partners@middendelflandvereniging.nl. Of bel Lisa van Uffelen: 06-42105407 (zij is bereikbaar op maandag en woensdag).

Foto Albert Tieken, met v.l.n.r.: Danny Snijders en Wim van der Eijk