De Midden-Delfland Vereniging is verheugd dat Golfbaan Delfland zich weer voor twee jaar heeft verbonden als gouden MDV Partner. ‘Wij hopen het partnerschap lang te kunnen voortzetten’, aldus voorzitter Koos Karssen.

De vereniging vindt de golfbaan goed passen in de diversiteit van het Midden-Delflandgebied. In het voorjaarsnummer van de Midden-Delfkrant heeft de golfbaan zich kunnen presenteren en laten zien dat zij naast de golfactiviteiten haar rol serieus neemt in het groenbeheer en bescherming van vogels. Er staan inmiddels informatieborden over de vogelsoorten die op of rond de golfbaan leven. Zondag 27 mei is er ook een Vogelkijkochtend olv John Kleijweg van de Vogelwerkgroep Midden-Delfland, voor meer informatie en aanmelden klik hier.

Verder is het voor golfers en niet-golfers goed toeven in de brasserie van de golfbaan waar ze van biologische en streekproducten kunnen genieten.

Golfen in het groen zaterdag 1 september
Net als vorig jaar is er voor leden van de vereniging zaterdag 1 september (14-17u) een exclusief golftoernooi voor de liefhebbers van het golfspel en voor leden die kennis willen maken met deze sport een proefles. Aanmelden (graag vóór maandag 20 augustus) bij Wil van Dalen: wil@middendelflandvereniging.nl, 06 – 10 19 40 79.