2024-04-26T00:00:00+02:00
  • Dit evenement is voorbij.

Speciaal voor leden van de Midden-Delfland Vereniging

Ism onze partner Golfbaan Delfland organiseert de vereniging zaterdag 1 september een toernooi voor beoefenaren van de golfsport en voor hen die kennis willen maken met het golfen, een proefles/clinic. Ook zo nieuwsgierig naar deze golfbaan ‘om de hoek’? Wees welkom!

Programma:
13.30/45 uur (ipv 14.00 uur)
Ontvangst in de Brasserie met koffie/thee, en graag melden bij de wedstrijdleiding

14.15 uur
Start golftoernooi (deze ronde duurt ca. 2 uur)

14.30 uur
Proefles/clinic voor ca. 10 personen olv PGA-gekwalificeerde golfprofessional.Clinic van ca. 2 uur, minimale deelname 6 personen, 1,5 uur techniek op de drivingrange, putting en chipping green, en daarna het geleerde in de praktijk brengen op het ‘echte gras’ door het spelen van één of meer holes op de par3 Challenge Course.

16.15 uur
Binnenkomst voor een drankje met bittergarnituur

16.45 uur
Prijsuitreiking

Voor de golfers worden starttijden gereserveerd voor 9 holes op de Championship Course (grote baan). De green fee rekent u zelf af in de golfshop. Hiervoor is gekozen omdat veel spelers gebruik kunnen maken van hun eigen kortingkaart.

Eigen Bijdrage (af te rekenen op de dag zelf):
Voor deelnemers aan de clinic 20 euro p.p., voor deelnemers aan het toernooi 7,50 euro p.p (naast de green fee die u zelf afrekent), consumpties inbegrepen. NB sportief schoeisel verplicht.

Inschrijving:
Wilt u uw definitieve keuze voor één van de onderdelen doorgeven aan Wil van Dalen: wil@middendelflandvereniging.nl of 06 – 10 19 40 79. NB U kunt zich alsnog aanmelden!

Zien we u ook op zaterdag 1 september?

Adres incl routebeschrijving:
Golfbaan Delfland, Abtsrechtseweg 1, 2636 HZ Schipluiden

Foto: Golfbaan Delfland

Deel dit bericht op je eigen Social Media!

Ga naar de bovenkant