Er komen nog twee kansen om met deskundigen te praten over de toekomst van Midden-Delfland.

• Op woensdag 20 november vanaf 19.30 uur over woningbouw en verstedelijking
  • Op donderdag  28 november vanaf 14.00 uur over recreatie

De gesprekken vinden plaats in het kader van het nadenken over de visie van de Midden-Delfland Vereniging, en daarvoor moet je lid zijn. Locatie is het verenigingsgebouw De Koe, Burg. Musquetiersingel 40, 2636 GG Schipluiden, de gesprekken zullen elk ong. 2,5 uur duren.

Vol=Vol
Geef je snel op als je bij één van deze themagesprekken wilt zijn, mail dan naar mdvvisie@gmail.com. Vermeld aan welk themagesprek je wilt deelnemen. Er geldt een maximum van 5 leden per gesprek: vol=vol!

Woningbouw/verstedellijking
In het gesprek over woningbouw en verstedelijking komt ongetwijfeld ter sprake dat alle (omliggende) gemeenten zeggen dat Midden-Delfland belangrijk is en open moet blijven. En dat er toch steeds weer initiatieven komen die een stukje van het open gebied afknabbelen of er zelfs dwars doorheen gaan. En hoe dat te voorkomen. En of woningbouw ook gebruikt kan worden om Midden-Delfland te versterken.

Recreatie
Het themagesprek over recreatie zal onder meer gaan over de vraag of het recreatief gebruik van Midden-Delfland moet worden versterkt. En zo ja hoe dan. Het zal gaan over hoe recreatie kan helpen om Midden-Delfland beter op de kaart te zetten en of er ook een keerzijde zit aan recreatie in dit gebied.

Foto: Tiny van der Meer