Op zoek naar een origineel sinterklaas- of kerstcadeau? Verras iemand met een cadeaulidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging. Of profiteer van een kortingsactie en koop voor € 7,50 het boek over de A4 (‘Een verhaal over de weg naar de weg’) of het Bomenboek (‘Knotwilgen en andere kanjers’).

Lid
Kijk op de verenigingswebsite onder Doe Mee, waar alle informatie staat om lid te kunnen worden. Mailen of bellen mag ook, via secretariaat@middendelflandvereniging.nl of 06-42105407 (maandag en woensdag overdag). Hoe meer mensen zich verbinden aan de vereniging (voor ‘boeren, burgers en buitenlui’) , hoe sterker zij staat om op te komen voor het mooie maar o zo kwetsbare Midden-Delfland.

Leesvoer
Wie het fijne wil weten over de A4 door Midden-Delfland, kijk in de MDV-webshop of contacteer het secretariaat. Het boek Polderen over de A4 in Midden-Delfland. Inpassing en compensatie zet alles op een rijtje. En Midden-Delfland biedt niet alleen open landschap, uitgestrekte weilanden en veel water. De kastanjeboom bij de Abbestee, de eenzame populier bij de Slinksloot, een 250 jaar oude es, ze komen tot leven in het foto- en verhalenboek Knotwilgen en andere kanjers.
De twee boeken kosten tijdelijk (tot half januari) € 7,50 tegen normaal € 10,  een buitenkansje!