Midden-Delfland Dag komt er weer aan en voor kinderen is er een tekenwedstrijd. Met het inkleuren van een speciale kleurplaat kunnen zij een prijs winnen. De winnaars gaan bij de Belevenisboerderij Schieveen lunchen samen met de schaapsherder en aansluitend is er een rondleiding bij de schaapskudde. De herder vertelt je er van alles over.

Uit de ingestuurde kleurplaten maakt een jury een selectie van tien winnaars. Ben je daarbij, dan word je uitgenodigd op Midden-Delfland Dag op zaterdag 19 juni om bij de belevenisboerderij je prijs in ontvangst te nemen. Dan maken we ook een afspraak met de herder wanneer de lunch met rondleiding zal zijn. Die vindt namelijk plaats op een andere dag.

Inzenddatum verlengd: nu vóór zaterdag 5 juni (was: woensdag 26 mei)
Gebruik stiften, wasco, verf, alles mag. Maak er een prachtige tekening van en stuur m in, de inzenddatum is trouwens verlengd tot en met vrijdag 4 juni. Je mag je kleurplaats ook langsbrengen bij de Midden-Delfland Vereniging: Burgemeester Musquetiersingel 40, 2636 GG Schipluiden.
Dit adres en de (nog oude!) inzenddatum staan ook op de voorkant van de kleurplaat die je kunt downloaden en uitprinten, klik dan hier. Veel plezier ermee!