Om cadeau te geven, of gewoon voor jezelf: een mok met koe, kievit, knotwilg of Woudtse kerk erop afgebeeld. Ideaal voor koffie- en theedrinkers. Nu exclusief te koop bij de Midden-Delfland Vereniging, o.a. via de webshop.

Een leuk én duurzaam cadeau (weg met de wegwerpbekers!) om familie, vrienden, buurvrouw of -man, collega’s etc. mee te verrassen. Of de juf dan wel de meester.

Jarige vereniging
Op de andere kant van de mok staan naam en logo van de vereniging die dit voorjaar 45 kaarsjes kon uitblazen.

Webshop of secretariaat
De mokken kosten 5 euro per stuk. Ze kunnen niet worden verstuurd, alleen afgehaald op kantoor: Burg. Musquetiersingel 40, Schipluiden. Bel voor de zekerheid: 06-42105407 (bereikbaar op maandag en woensdag) of stuur een mail: secretariaat@middendelflandvereniging.nl