bekerVindt u ook dat het open en karakteristieke landschap van Midden-Delfland bescherming verdient? Steun dan onze activiteiten door lid te worden van onze vereniging.

Vanaf november 2014 wordt ieder nieuw lid gratis lid tot het einde van het jaar. Vanaf januari 2015 komt er een nieuwe actie voor nieuwe leden.

Sinds de Midden-Delfland Dag 2014 was er een speciale ledenwerf-actie, die wegens succes verlengd werd tot zolang de voorraad strekt.

Oude aanbieding:
Aanbieding 1:
U wordt nu lid en betaalt slechts € 10,00 (contant). Met ingang van 1-1-2015 betaalt u de jaarlijkse contributie van € 19,50.
Als welkomstcadeau krijgt u de unieke Midden-Delfland beker, gemaakt door Tineke van Gils

Aanbieding 2:
U wordt nu lid en als welkomstcadeau ontvangt u in 2014 een gratis lidmaatschap (inclusief het september- en decembernummer van de Midden-Delfkrant). Met ingang van 1-1-2015 betaalt u de jaarlijkse contributie van € 19,50.

Als bestaande leden een nieuw lid aanbrengen, krijgen zij ook één beker cadeau.

Meer informatie over lid worden is hier te vinden. Ook kunt u altijd contact opnemen via info@middendelflandvereniging.nl.