De Midden-Delfland Vereniging groeit en bloeit. Het bestuur hoopt dit jaar het 3300ste lid te verwelkomen.

Het promoten van de vereniging is al lang in vertrouwde handen van informatievrijwilligers via de MDV-kraam tijdens de Midden-Delfland Dag, open dagen, markten etc. Een onlineledenwerfactie via social media is vorig jaar mei gestart maar besloten is die voorlopig stop te zetten wegens magere resultaten.

Online
Online blijft de vereniging uiteraard actief en vindbaar via website en socials, van Facebook, Instagram tot LinkedIn. De verenigingssite wordt wel de komende tijd bekeken op verbeteringen door de mensen van werkgroep Web i.s.m. Wim Berendsen (bestuurslid Ledenwerving). Heb je tips/suggesties/ideeën? Mail die naar web@middendelflandvereniging.nl.

Foto/tekening: Len Munnik

Volg je ons op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je de vereniging verder laten groeien, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, dat kan al vanaf € 5. Klik vast hier.