De Midden-Delfland Dag op zaterdag 18 juni komt langzaam maar zeker dichterbij. De laatste voorbereidingen zijn in volle gang, ofwel het licht staat bijna op groen.

De Zwethzone, Maasland en Rijswijk-Sion staan dit jaar centraal. Paviljoen de Zweth (Zwet 1-D, Kwintsheul) is gekozen als openingslocatie, met een schitterend uitzicht over de polders van Midden-Delfland en gelegen pal aan het water. Wees welkom bij de feestelijke opening om 11.00 uur!

De Zweth
Er is levende muziek, en voor jong en oud is er de rest van de dag van alles te doen. Zo is er voor kinderen een speurtocht (Het geheim van de Zwethzone) en zijn er steppen en waterfietsen. Fluisterbootjes varen op en neer tussen de Zweth, 2SUR5/Boerderij Dichtbij en Rijswijk-Sion. Sjors & Mariska en hun team ontvangen je graag op hun hopelijk zonovergoten terras voor een kop koffie, iets fris of een ijsje.

Bij de Zweth kun je ook midgetgolfen en kanovaren en verder tandem- en toerfietsen en e-bikes huren om het Midden-Delfland te verkennen. Kom langs bij de kraam van de Midden-Delfland Vereniging voor (gratis) fiets-, wandel- en vaarkaarten.

2SUR5/Boerderij Dichtbij
Even verderop bij 2SUR5 op Boerderij Dichtbij (Zwetkade Noord 3, Wateringen) kun je o.a. boogschieten en tarzanzwaaien (Jane mag uiteraard ook meedoen…). Op allerlei manieren kun je klimmen en klauteren op het hoogteparcours van 2SUR5, onder begeleiding van ervaren instructeurs.

Kortom, een ideaal programma om lekker buiten te zijn en te genieten. Tot zaterdag 18 juni! Kom zoveel mogelijk op de fiets. Het complete activiteitenprogramma staat binnenkort online op deze website, en verder verspreidt de vereniging programmaflyers.

Foto met ‘voortuin’ van Paviljoen de Zweth