De Midden-Delfland Dagen 2017 staan in het teken van duurzaamheid, in de verbinding tussen stad en land. ‘Boeren, Burgers en Buitenlui in Duurzaam Midden-Delfland’ is het thema van het evenement op zaterdag 17 juni én zondag 18 juni. Iedereen is welkom om opnieuw twee dagen te genieten van het mooie Midden-Delflandgebied. Donderdag 26 januari v/a 19.30u is er voor deelnemers een informatieavond bij De Paardenstal (Schipluiden).

Het gebied, groene parel in de Randstad  en zuurstoflongen om zuinig op te zijn, presenteert zich aan jong en oud, aan liefhebbers van rust, ruimte en groen en aan liefhebbers van allerlei sportieve, culinaire of ambachtelijke activiteiten.

In 2016 duurden de Midden-Delfland Dagen voor het eerst het hele weekeinde.  Dat was een succes en voor herhaling vatbaar, besloot de Midden-Delfland Vereniging die het evenement voor de negentiende keer organiseert.

Verbinding stad-land
Veel nadrukkelijker dan voorgaande jaren zullen dit jaar de omringende steden, zoals Delft, Schiedam, Westland, Den Haag en Vlaardingen, met eigen activiteiten inhaken op het thema duurzaamheid. Op deze manier krijgt de verbinding stad-land (boeren, burgers en buitenlui) nog meer gestalte.

Informatieavond do 26 januari 19.30u bij De Paardenstal (Schipluiden)
Donderdag 26 januari vanaf 19.30 uur vindt een informatieavond plaats bij ‘De Paardenstal’, Gaagweg 38, Schipluiden. Iedereen die geïnteresseerd is in deelname aan de Midden-Delfland Dagen 2017, is van harte welkom. Doelstellingen, programma-opzet en ondersteuning die vanuit de Midden-Delfland Vereniging aan deelnemers kan worden geboden, maken deel uit van de avond.

Bovendien zullen enkele gastsprekers (Delfts stadsecologe Diny Tubbing, duurzame boer Eric van der Kooij, duurzame ondernemer Peter van der Ende)  praktische tips geven voor ‘duurzame’ deelname. Daarna  is er volop gelegenheid om te netwerken. Deelnemers of zij die overwegen mee te doen aan de Midden-Delfland Dagen kunnen afspraken maken om aan te sluiten bij activiteiten en/of grote locaties.

Direct aanmelden voor deelname aan de Midden-Delfland Dagen? Klik hier voor het inschrijfformulier.

In het nieuws: