MDD2016 richtingaanwijzer Midden-Delfland VerenigingDe Midden-Delfland Dagen staan op losbarsten. Het weekend staat het Midden-Delflandgebied bol van activiteiten, van Ackerdijkse polder tot Zuidbuurt, van Schiedam tot Zwethzone. Centraal staat dit jaar de verbinding stad-land, maar ook de verbindende rol van cultuur, historie, recreatie, streekmarkten en -producten.

Voor de organiserende Midden-Delfland Vereniging is het de achttiende editie. Voorzitter Koos Karssen trapt zaterdag 10.30 uur op passende wijze af, samen met burgemeester Arnoud Rodenburg van Midden-Delfland, op de ‘geprepareerde’ ijsbaan van IJsclub Vlietland in Schipluiden. Diverse andere burgemeesters uit de regio zijn hierbij. Marja van Bijsterveldt, beschermvrouw van de vereniging en beoogd burgemeester van Delft, ontbreekt niet.Midden-Delfland Dagen openingslied
Eigen teams van hardlopers worden weggeschoten na het zingen van het speciale openingslied over groen naast de steden. Daarvoor is enthousiast geoefend olv Boudewijn en Marlies Ruigrok.

Twee dagen #MDD2016
Daarna kunnen de Midden-Delfland Dagen beginnen, met meer dan honderd activiteiten, verspreid over veertig locaties en uitgesmeerd over het gehele weekend in plaats van alleen de zaterdag.

– Opening: za 18 juni 10.30 -11.30 uur
– Locatie: IJsclub Vlietland, Zouteveenseweg 2A, 2636 EG Schipluiden
– Parkeren: bij de voetbalvelden aan de Tiendweg
– Website met meest actuele informatie: www.middendelflanddag.nl,