Zo konden ze het wel noemen: natuurlijk weekend. Zondag 28 mei was de Midden-Delfland Vereniging met een informatiekraam te vinden op de Hortusdagen en Botanische kunstmarkt in Delft. Het is een bijzonder mooie plek waar iedereen kan genieten van de prachtige tuinen, activiteiten, demonstraties, muziek, maar vooral de gezellige wisselende kraampjes.

Nieuwe leden
De MDV-vrijwilligers waren weer te herkennen aan de mooie groene shirts. Er was veel belangstelling aan de kraam en dat heeft weer nieuwe leden en steunleden opgebracht. Enkele bezoekers wilden erover nadenken om de vereniging te steunen. ‘We zien dat deze locatie een perfecte plek is voor ons. We houden allebei van en denken groen’, aldus Marjanne Zuijderwijk.

Foto: Ria Zeeuw

Volg je ons op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd!