Het thema Midden-Delfland: een groen bewaard geheim nodigt uit om op ontdekkingsreis te gaan tijdens Midden-Delfland Dag, dit jaar op zaterdag 18 juni in Maasland, de Zwethzone en Rijswijk/Sion.

Op de boerderij, op de fiets door de polders, wandelen langs het water, proeven van streekproducten en in de verschillende dorpen cultureel erfgoed bezoeken, dat is Midden-Delfland Dag op zijn best. ‘Met demonstraties, excursies, rondleidingen en proeverijen laten we jong en oud graag (weer) kennis maken en kennis opdoen over ons mooie gebied. Blok dus vast zaterdag 18 juni in je agenda’, zeggen Lisa, Marjanne en Wim van de Midden-Delfland Vereniging.

Als vanouds is de organisatie van deze dag namelijk in handen van de vereniging. Wil je meer weten, of heb je zin en tijd om een helpende hand toe te steken (extra handen zijn altijd welkom!): stuur een mail naar secretariaat@middendelflandvereniging.nl. Of bel 06-421054097 (bereikbaar op ma en woe 9-16 uur).

Leuk weetje: Rijswijk is begin dit jaar uitgeroepen tot de groenste stad van Nederland in de Groene Stad Challenge 2021.

Foto: Henk Groenendaal