December komt eraan: kijk eens in de webshop van de Midden-Delfland Vereniging voor leuke cadeaus.

Wat te denken van een surprisepakket, met het populaire fietsboekje Kethel, Kandelaar en andere kernen, de Stilte naast de Stad-recreatiekaart en de Boerderijenfietsroute. En daarnaast de 40 Ommetjes- en de 15 Dagtochten-wandelfolders.

O ja, niet te vergeten het foto- en verhalenboek Knotwilgen en andere kanjers. Bijzondere bomen in Midden-Delfland.

De fietsboekjes en wandelfolders zijn gratis (of tegen verzendkosten te versturen). Het bomenboek is tijdelijk in de aanbieding voor slechts € 5.

Webshop
Neem dus eens een kijkje in de webshop van de vereniging, plaats je bestelling of mail/bel eventueel het secretariaat. Zo heb je fantastisch leuke verrassingen voor in de schoen of bij de kerstboom!

Steunlid
Wil je de vereniging ondersteunen (en elke stem telt), dan kun je voor € 5 euro per jaar MDV-steunlid worden. Hoe meer mensen zich aansluiten, hoe sterker de vereniging staat om op te komen voor het mooie Midden-Delfland!

Midden-Delfkrant
Als ‘gewoon lid’, voor nog geen € 2 per maand, vind je elk kwartaal de Midden-Delfkrant, het verenigingsmagazine, op de mat. En elke twee jaar ook nog eens een Special. Ode aan Midden-Delfland in Woord & Beeld heet het dubbeldikke themanummer van 2021. Kijk op de website onder Doe mee: https://www.middendelflandvereniging.nl/