De Midden-Delfland Vereniging is ruim 3000 leden sterk, met een zeer diverse aanhang: oud, jong, man, vrouw, en leden tot in Canada toe!

Janneke van der Vaart en Ineke van der Zande van de ledenadministratie weten meer. ‘Er zijn diverse soorten lidmaatschappen. Het merendeel van onze leden is ‘gewoon lid’. Er zijn daarnaast steunleden.’

Steunlid
Is er al iemand op een woonadres MDV-lid, maar zijn er meer personen op dat adres die de vereniging willen ondersteunen? Dan is het mogelijk om per persoon lid te worden, zodat de vereniging door meer leden wordt ondersteund.

U wordt per lid opgenomen in de ledenadministratie. Voor €5 per jaar word je zo steunlid.

Cadeaulidmaatschap
‘Misschien een leuk sinterklaas of -kerstcadeau is het cadeaulidmaatschap. Daarnaast hebben we leden voor het leven, leden die hun volwassen kinderen lid hebben gemaakt, leden die hun nieuwe buren welkom heten met een lidmaatschap, kortom mogelijkheden genoeg!’, aldus Janneke en Ineke. Kijk op de website onder Doe mee: www.middendelflandvereniging.nl. Mailen/bellen met het secretariaat mag ook.

Hoe meer mensen zich aansluiten, hoe sterker de vereniging staat om op te komen voor het mooie, o zo kwetsbare Midden-Delfland. Help je mee, doe dan mee en zeg het voort!

Canada
Een aparte vermelding verdienen de twee leden die woonachtig zijn in Canada. Natuurlijk zijn dit leden die vroeger in Midden-Delfland hebben gewoond en hun lidmaatschap hebben laten doorlopen na hun emigratie naar Canada. Janneke en Ineke vinden dit toch wel bijzonder. ‘Een van deze leden stuurt af en toe een kaartje met hoe blij hij weer was met de Midden-Delfkrant en de Special.’

Foto van Canadese leden, pardon ganzen: Tiny van der Meer