mdv-partner-partycentrum-onder-ons-met-eigenaar-jan-zimmerman-en-mdv-voorzitter-koos-karssen-gemaakt-door-hans-rosier-20161016Partycentrum Onder Ons uit Delft heeft zich als MDV Partner verbonden aan de Midden-Delfland Vereniging. Eigenaar Jan Zimmerman en MDV-voorzitter Koos Karssen ondertekenden recent de samenwerkingsovereenkomst. ‘Een prima aanwinst’, aldus de voorzitter.

Het partycentrum ligt vlakbij Den Hoorn en Schipluiden, op een mooie locatie in een landelijke omgeving, en is goed bereikbaar. Iedereen kan er terecht om bruiloft, verjaardag en wat dies meer zij te vieren, en voor zakelijke bijeenkomsten.

MDV Partners
Ondernemers die zich bij MDV Partners aansluiten laten zien dat ze het Midden-Delflandgebied een warm hart toedragen en dit willen behouden en versterken. Hiermee profileren zij zich als maatschappelijk betrokken ondernemingen (MVO) en dragen zij bij aan de toekomst van Midden-Delfland. Dankzij de bijdrage van de ondernemers kan de vereniging blijven werken aan tal van activiteiten.

De andere MDV Partners zijn 2administrate, Westvest Notarissen, B&B Rechthuis van Zouteveen, Uitgeverij West Media en Golfbaan Delfland.

Wilt u nadere informatie over MDV Partners, neem dan contact op via mdvpartners@middendelflandvereniging.nl, of 06-42105407.