Stout Grafische Dienstverlening uit Vlaardingen is de nieuwste Partner van de Midden-Delfland Vereniging.  ‘We vinden het heel logisch en vanzelfsprekend om ons aan te sluiten. We maken zulke leuke dingen met jullie’, aldus mede-eigenaar Robert Kroon.

Robert zette zijn handtekening onder de partnerovereenkomst, samen met Koos Karssen. Die is als voorzitter content over deze samenwerking met Stout die al jaren zorgdraagt voor de vormgeving en het drukken van de Midden-Delfkrant, het verenigingsmagazine, en die tal van fiets-, vaar- en wandelkaarten, flyers en posters ontwerpt en drukt.

Ook de twee recente boeken van de vereniging komen bij Stout vandaan: Polderen over de A4 in Midden-Delfland. Inpassing en compensatie en Knotwilgen en andere kanjers. Bijzondere bomen in Midden-Delfland.

MDV Partners
Ondernemers die zich bij MDV Partners aansluiten, laten zien dat ze het Midden-Delflandgebied een warm hart toedragen en dit willen behouden en versterken. Zij profileren zich hiermee als maatschappelijk betrokken ondernemingen en dragen bij aan de toekomst van Midden-Delfland. Dankzij de bijdrage van de ondernemers kan de vereniging blijven werken aan tal van activiteiten.

De andere MDV Partners zijn Golfbaan DelflandPartycentrum Onder Ons2administrateWestvest NotarissenB&B Rechthuis van Zouteveen, administratiekantoor de Poolleeuw, Technisch Installatiebedrijf Van den BergBrood- en banketbakkerij Theo HoekLangelaan bloemen & planten, Uitgeverij West Media en Wilgenrijk.

Heeft u interesse, en doet u mee? Wilt u nadere informatie over MDV Partners en een kennismakingsgesprek? Neem dan contact op via partners@middendelflandvereniging.nl of bel 06-42105407 (overdag).

Foto: Hans Rosier

In het nieuws:
https://issuu.com/wlmedia/docs/md-2019-06-13 (weekblad De Schakel MiddenDelfland, pag. 8)