Een griepgolf ten spijt waren ze in groten getale opgekomen voor de jaarlijkse vrijwilligersbedankavond. Vrijwilligers waarop elke vereniging drijft en dus ook de Midden-Delfland Vereniging, goed voor een aanhang van ongeveer honderd van zulke enthousiastelingen met hart voor het prachtige landschap en de natuur, de cultuur en de historie van het Midden-Delflandgebied.

Valentijnsdag 14 februari, toeval of niet, werd het zo een gezellige avond bij Onder Ons.

Jubileumjaar
In opperbeste stemming trapte voorzitter Koos Karssen het samenzijn af met een terugblik op het jubileumjaar. Een bijzonder jaar met als sluitstuk de toekenning van de status van Bijzonder Provinciaal Landschap aan het Midden-Delflandgebied.

Grand buffet
Vrijwilligers die na jaren van trouwe inzet het stokje overgeven, werden in het zonnetje gezet. Zoals Wil van Bleiswijk van de werkgroep Ledenzaken en Henk Groenendaal van de werkgroep Midden-Delfland Dagen.

Een groots buffet stond intussen gereed, en dat liet iedereen zich verdiend smaken. ‘Ik wil jullie hartelijk bedanken voor de gezellige avond en het lekkere eten’, mailde Suus Hubregtse aan het bestuur.

Seizoen 2018
Aan tafel werden volop nieuwtjes en ervaringen uitgewisseld, en plein public deden dat Ceciel Sillevis, Piet van der Eijk, Rint de Vries en Leo Heijdra. Zij vertelden namens respectievelijk de werkgroepen Ledenactiviteiten, Bomen, Paden en Ruimte daarnaast over hun plannen voor het nieuwe seizoen. Albert Tieken sloot toepasselijk af met een filmpje in wording over en met MDV-vrijwilligers.