Special MDkrant Dilemma’s & Midden-Delfland

5,95

Met de special van 2023 getiteld Dilemma’s en Midden-Delfland wil de Midden-Delfland Vereniging een bijdrage leveren aan de discussie over de toekomst van dit prachtige poldergebied. Daarin vragen belangrijke kwesties om het maken van keuzes.

Artikelnummer: MDk_spec-Dilemma Categorieën: ,

Beschrijving

In deze full color uitgave komen vier dilemma’s aan bod. Het boerenlandschap staat onder druk. Wordt de kwaliteit van het gebied effectief beschermd? Midden-Delfland is voor de steden, maar ook van de steden? En moeten de randen van Midden-Delfland hard of zacht zijn?
Sinds 1977 staat de vereniging pal voor Midden-Delfland als groen kwaliteitsgebied. Dat stelt haar maar ook de bewoners, ondernemers en bestuurders voor keuzes voor de toekomst. Brede samenwerking is geboden. De vereniging draagt haar steentje daar aan bij met de special. Op pagina 51 staat de MDV-agenda.
Veel lees- en kijkplezier gewenst! En wij ontmoeten je graag, waar dan ook in het Bijzonder Provinciaal Landschap van Midden-Delfland.
De special van 2023 is te bestellen in de MDV-webshop of via het secretariaat:
secretariaat@middendelflandvereniging.nl, 06-42105407 (bereikbaar op maandag en woensdag).
Het blad kost € 5,95, word lid (voor nog geen € 2 per mnd) en je ontvangt het themanummer gratis én elk kwartaal een regulier nummer van de Midden-Delfkrant (verenigingsmagazine). Verder krijg je dan per mail de maandelijkse nieuwsbrief met (leden)activiteitenagenda.

Andere suggesties…

Ga naar de bovenkant