Special MDkrant ‘Natuur & Beleving’

5,95

Beleef en geniet van mooi Midden-Delfland! Hierom draait het in de special van 2019 van de Midden-Delfkrant (verenigingsmagazine).

Categorieën: , Tag:

Beschrijving

De oogst aan artikelen én foto’s geeft een inkijkje in ons mooie gebied. Er valt veel te beleven of te ‘exploreren’ zoals Sheila Sitalsing schrijft over het fietsuitje vanuit Delft met haar twee dochters. Lees over het boerengroen bij Frits van Ooststroom, de belevenissen vanuit de kano opgetekend door Kees van Paassen, de jeugdherinneringen van weidevogelboer Nico van Paassen, en de favoriete plekjes van Aad van Winden, Cees van der Burg en John van den Berg. En niet te vergeten de bijdrage over poldernatuur van Kees Moeliker van het Natuurhistorisch Museum Rotterdam.

Verder delen Kees Mostert (provincie), Ernst Raaphorst (hoogheemraadschap) en Diny Tubbing (Delft) hun kennis en liefde voor het gebied. Voor de schitterende foto’s tekenen o.a. Tiny van der Meer, Kees van Paassen, Ria van Paassen en Sjaak van ’t Wout.

Het themanummer gewijd aan de beleving van natuur en landschap, is ook een eerbetoon aan wijlen Hein van Bohemen en Eef Boeve. Hein en Eef waren wandelliefhebbers, zij richtten in 1999 de werkgroep Paden binnen de vereniging op.

De special is te bestellen in onze webshop of via Lisa van Uffelen: lisa@middendelflandvereniging.nl, 06 – 42105407 (maandag en woensdag overdag). Het blad kost € 5,95; word lid en u ontvangt het themanummer gratis én elk kwartaal een regulier nummer. Verder krijgt u dan onze digitale nieuwsbrief en kunt u deelnemen aan tal van (leden)activiteiten.

Andere suggesties…

Ga naar de bovenkant