Delflandse Trekvaarten (informatieve routekaart voor elk wat wils)

Op voorraad

Een routekaart mede mogelijk gemaakt door de provincie Zuid-Holland, met dank aan musea, (historische) verenigingen en rondvaartondernemers uit Maassluis, Midden-Delfland en Vlaardingen, en de marketingorganisaties Delft Marketing, Ervaar Maassluis en PUUUR Midden-Delfland.

Op voorraad

Artikelnummer: Delfl_Trekv Categorieën: ,

Beschrijving

Een routekaart die de oude trekvaarten en het trekschuitenvervoer laat beleven. Met 19 routes duik je in de wereld van de Delflandse trekvaarten en vind je verrassende historie die Delft, Maassluis, Midden-Delfland en Vlaardingen met elkaar verbindt. Jacques Moerman van de Historische Vereniging Oud-Schipluiden tekende voor de teksten.
De wandelroutes zijn 5, 10 en 15 km lang, de fietsroutes 30, 40 en 50 km, en de vaarroutes lopen van Maassluis-Delft, Schipluiden-Vlaardingen en Vlaardingen-Maassluis. Voor een korte introductie en digitale routekaart, klik hier.

Gratis afhalen. Verzending tegen vergoeding.

Andere suggesties…

Ga naar de bovenkant