Middellange wandelingen

Op voorraad

15 Middellange wandelingen door en langs de polders van Midden-Delfland. De kortste is 8 km, de langste 16 km. Qua lengte zitten ze tussen de 50 Ommetjes (3-9 km) en de Lange wandelingen (20-30 km) in. Kies je route uit de onderstaande lijst. De pdf bestaat uit een overzichtskaartje, routebeschrijving en interessante toelichting op wat er onderweg te zien is.

Op voorraad

Artikelnummer: ML_wandeling Categorieën: , Tag:

Beschrijving

De middellange wandelingen zijn bedacht en uitgezet door vrijwilligers van de MDV-werkgroep Paden. De eerste routes dateren uit de periode 2004-2007. Het zijn echt blijvertjes die we erin
moeten houden, niet in het minst vanwege de waardevolle gebiedsinformatie en bezienswaardigheden (boerderijen, molens, flora en fauna). Sporen uit het verleden prikkelen je nieuwsgierigheid. Je leert als het ware het landschap lezen. In 2022 zijn daarom de routes, in afstand variërend tussen 8 en 16 kilometer, geactualiseerd en gedigitaliseerd. Een praktische wandelfolder met korte routebeschrijvingen, foto’s en overzichtskaartje mocht vervolgens niet ontbreken.

Beschrijving
15 Middellange wandelingen verspreid in het Midden-Delflandgebied. In afstand variërend van 8 tot 16 kilometer.
Gratis afhalen. Verzending tegen vergoeding.

Andere suggesties…

Ga naar de bovenkant