Met het winternummer sluit de redactie van de Midden-Delfkrant de jaargang van de 45-jarige Midden-Delfland Vereniging af.

De krant verschijnt rond kerst. Om een tipje van de sluier te lichten: in het hart zit het tweejaarlijkse culturele katern Delflands Diep, getiteld Midden-Delfland is niet plat. Er is een uitgebreide terugblik op de Dag van het Landschap (11 november).

Jonge auteur
Met veel plezier introduceert de redactie een nieuwe jonge auteur, Sofie van Nierop die haar natuurervaringen met pen én penseel deelt. Lydia van der Kieft bereidt met lokale groente een verrassend lekkere wintersoep. Susanne Fiebelkorn maakte een fantastische tekening voor de kinder(achter)pagina over het noorderlicht.

Nieuwsgierig geworden? Ontvang je de Midden-Delfkrant nog niet? Word dan ook MDV-lid voor nog geen € 2 per maand en je vindt ‘m elk kwartaal op de mat. Klik hier en sluit je aan, des te sterker staat de vereniging om op te komen voor het open en groene Midden-Delflandgebied. Tip: maak iemand als cadeau MDV-lid om het jaar feestelijk af te sluiten!

Omslagfoto: Ton Peter van Nieuwkerk

Meer foto’s op MDV-Facebook en MDV-Instagram. Volg je ons al? Liken/delen wordt gewaardeerd.