Nog op zoek naar cadeaus voor onder de kerstboom? Bezoek dan vrijdag 16 december (17-21 uur) de kerstmarkt in de Overschiese Dorpsstraat en wip langs bij de ‘kraam’/informatievrijwilligers van de Midden-Delfland Vereniging voor bijv. (gratis) fiets- en wandelroutes.  Denk aan de 50 Ommetjes waaronder de Tempelroute.

De autoloze straat wordt weer met kaarsjes omgetoverd tot een nostalgisch gebied met een sliert aan kramen waar je veel lekkers en leuks te kies en te keur vindt. Kerstzang, glühwein, chocolademelk, oliebollen en de Kerstman zelf zorgen ervoor dat jong en oud kan genieten van de kerstsfeer.

Als je het koud krijgt kun je de Grote Kerk binnenlopen. Ook Museum Oud Overschie is open. Dik aankleden is hoe dan ook verstandig. Kom liefst te voet of met de fiets  want er is in de buurt weinig parkeermogelijkheid.

De altijd sfeervolle en drukbezochte Overschiese Kerstmarkt is dus terug van weggeweest! Kom je ook?

MDV
Als cadeau kun je ook iemand lid maken van de Midden-Delfland Vereniging, klik dan hier! Voor nog geen € 2 per maand ontvang je 4 x p.j. het full color magazine, de Midden-Delfkrant. En vanaf € 5 kan je steunlid worden. Hoe meer mensen zich aansluiten, hoe sterker de vereniging staat om op te komen voor bescherming en versterking van het mooie Midden-Delflandgebied!

Foto: Ria Zeeuw