Onder het motto Eén beeld zegt meer dan 1000 woorden is de storm Ciara een hit geworden op Instagram.

Ook de Midden-Delfland Vereniging is actief op dit platform, bedoeld om foto’s en korte filmpjes te delen, te liken en te becommentariëren: www.instagram.com/middendelflandvereniging

Heeft u mooie, verrassende, opvallende, leuke foto’s uit/over het gebied om te delen, stuur ze in via web@middendelflandvereniging.nl . De vereniging plaatst ze graag en onder vermelding van naam (als u dat niet wilt, laat dat dan even weten).

Volg de vereniging ook op Instagram en geniet van alles dat mooi Midden-Delfland te bieden heeft!

Of neem eens een kijkje op andere inspirerende Insta-accounts zoals Puuur Midden-Delfland, Henk Groenendaal, MiddeninDelfland, Renata de Wit.

Foto zilverreiger: Tiny van der Meer