Na een paar maanden ‘ploeteren’ door vrijwilligers van de MDV-werkgroep Paden zijn alle 15 Middellange wandelingen klaar.

De eerste vijf routes gingen in november online, maar nu is er een compleet nieuwe lijst om te downloaden van de website van de Midden-Delfland Vereniging. Neem een kijkje en klik hier; de routes variëren in afstand tussen 9 en 16 kilometer.

Met deze 15 wandelroutes als gids loop je door en langs de verschillende polders van Midden-Delfland. Onderweg is veel te zien. Je komt meer te weten over boerderijen, molens, over flora en fauna. Sporen uit het verleden prikkelen je nieuwsgierigheid. Je leert als het ware het landschap lezen. Wie wandelt, weet: lopend ervaar je het landschap het best. Loop en laat je verrassen.

Foto: Tiny van der Meer

Volg je ons op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd!