Om niet te missen: Midden-Delfland Dag op zaterdag 15 juni. Dit jaar is het thema Zoek de verbinding!

Voor de 25e keer organiseert de Midden-Delfland Vereniging dit evenement. Ze nam in 2000 het stokje over van de politieke partij PAK Schipluiden die in 1999 een Midden-Delfland Dag hield. Een dag waarop bezoekers welkom zijn in het gebied, nu officieel een Bijzonder Provinciaal Landschap, fietsend, wandelend of varend, om kennis te maken met allerlei cultuur, natuur en (h)eerlijke streekproducten.

Levende Buitenplaats/Bezoekerscentrum Midden-Delfland
De Levende Buitenplaats met o.a. het Bezoekerscentrum Midden-Delfland tussen Schipluiden en Den Hoorn wordt dit jaar de spil met rondleidingen, live muziek en markt- en informatiekramen. In en om Schipluiden zijn de Pluktuin Schipluiden, Galerie Tineke van Gils Keramiek, Boerderij Rodenburg en Museum Het Tramstation open voor publiek. In en om het kerkje van ’t Woudt is verder van alles te doen.

De organisatie is in vertrouwde handen bij Lisa, Marjanne en Wim die worden bijgestaan door vele vrijwilligers die een handje toesteken. Vragen? Interesse om mee te helpen? Stuur een mailtje naar secretariaat@middendelflandvereniging.nl of bel 06-42105407 op maandag en woensdag.

Houd MDV-website en -nieuwsbrief, Midden-Delfkrant en socials in de gaten voor alle updates!

De dag wordt mede mogelijk gemaakt door de gemeenten Midden-Delfland en Maassluis, Fonds 1818, Fonds Schiedam Vlaardingen e.o. en beheerstichting Loswal “De Bonnen”.

Foto weidevogelsafari bij boerderij Landlust: Henk Groenendaal

Volg je ons ook op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je ook de Midden-Delfkrant ontvangen, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, klik hier voor het inschrijvingsformulier. Ben je al lid en breng je een of meer leden aan, dan ontvang je een leuke verrassing, klik hier en lees meer hierover.