De Midden-Delfland Vereniging groeit en bloeit. Om hartstikke blij van te worden. Maar hoe meer leden, hoe sterker de vereniging staat om op te komen voor het prachtige Midden-Delflandgebied. Help jij mee om nog verder te groeien?

In een tijd van aanhoudende druk op de schaarse ruimte om huizen te bouwen en om wegen en spoorwegen aan te leggen en uit te breiden, en dat landbouw en veeteelt onder het vergrootglas liggen, blijft een vereniging als de onze keihard nodig. Zodat ook toekomstige generaties kunnen genieten van het bijzondere landschap en de natuur.

We hebben íeders hulp nodig. Onder het motto leden werven leden’ start in 2024 daarom een actie.

Onze leden, van wie velen al jarenlang trouw lid zijn en van wie velen als vrijwilliger actief zijn, zijn daarbij onze beste ambassadeurs!

Leuke verrassing
Als je een nieuw gewoon lid (€ 21,50 per jaar) aanbrengt, of je geeft zo’n lidmaatschap cadeau (dat kan ook), dan versterk je de vereniging en ontvang je bovendien een leuke verrassing. Voor ieder nieuw gewoon lid krijg je € 10 aan cadeaubonnen aan het einde van het jaar (tot een maximum van € 150).

Hoe breng ik als bestaand MDV-lid iemand anders als lid aan of maak ik als cadeau lid?
-Stuur een mail naar ledenadministratie@middendelflandvereniging.nl,  Geef aub jouw eigen volledige naam (voor- en achternaam) op. Geef daarnaast volledige naam (voor- en achternaam), adres (huisnummer én postcode) en mailadres van degene die je lid maakt of als cadeau lid wil maken.

-Bellen mag ook op 06-42105407 op maandag en woensdag.

Bij vragen over deze ledenwerfactie kun je altijd terecht bij Wim Berendsen (bestuurslid) via wim@middendelflandvereniging.nl.

Alvast heel hartelijk bedankt!

Foto MDV-kraam bij Hortus Dagen in Delft: Marjanne Zuijderwijk