De MDV-informatievrijwilligers gaan weer toeren. Maandag 1 april (tweede paasdag) openen ze het seizoen op de Lentedag (11-16u) bij Hoeve Bouwlust (Oostgaag 31, Maasland).

De vrijwilligers steken graag de handen uit de mouwen om de Midden-Delfland Vereniging en het prachtige gebied te promoten. Vorig jaar waren ze van de partij op 12 evenementen, waaronder de Hortus Dagen in Delft, de Bieslanddagen in Delftse Hout, de Kethel Fair in Schiedam, de kerstmarkt in Overschie en uiteraard de Midden-Delfland Dag.

Bezoekers aan de kraam gaan vrijwel nooit met lege handen weg. Handige fiets- en wandelkaarten, Midden-Delfkranten en de Stilte naast de Stad-recreatiekaart vinden gretig aftrek. En vorig jaar hebben de vrijwilligers ruim 100 nieuwe MDV-leden mogen inschrijven.

Koningsdag Maasland
Op zaterdag 27 april Koningsdag staat de MDV-informatiekraam als vanouds in Maasland. Kom je gezellig buurten?!

En wie weet heb je zin om ook informatievrijwilliger te worden. Je staat 2 tot 3x per jaar telkens zo’n 2 à 3 uur in een kraam en altijd met een ervaren vrijwilliger. Interesse? Neem contact op met Thea en/of Marjanne, de teamcoördinatoren, via infokraam@middendelflandvereniging.nl.

Foto: MDV

Volg je ons ook op MDV-Facebook- en -Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je de Midden-Delfland Vereniging steunen en de Midden-Delfkrant ontvangen, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, klik hier voor het inschrijvingsformulier. Ben je al lid en breng je een of meer leden aan, dan ontvang je een leuke verrassing, klik hier en lees meer hierover.