‘Zo, één nieuwjaarsvoornemen is alvast gerealiseerd: op een mooie januari-ochtend is de wandelgroep van de Midden-Delfland Vereniging weer op pad gegaan. Het was een select gezelschap van vier m/v deze keer en we hebben Ommetje 29 gelopen.

De Doelpadroute is 5,8 km lang en je start en eindigt in Maasland. Onderweg loop je langs de Noordvliet, de Middelwatering en natuurlijk over het Doelpad, je klimt weleens over een hek en je moet niet bang zijn voor een beetje modder aan je schoenen.

Van begin tot eind hebben we genoten van de zon, wind, stilte, rust en weidsheid. En van de ganzen, kuifeenden, schapen, reigers en supersnelle hazen. Wie denkt dat je in januari beter binnen kunt blijven, zoek een mooie dag uit, kies een ommetje en ga gewoon op pad. Of wandel met ons mee (ook niet-leden zijn welkom!). Voor informatie: c.sillevis@aacee.nl of secretariaat@middendelflandvereniging.nl

Terug in Maasland waren we het met elkaar eens dat we wel iets lekkers hadden verdiend en zo kwamen we terecht bij het Sonnetje. De pannenkoeken waren een passende afsluiting van een heerlijke ochtend.

Beste wensen voor 2023!’

Bijdrage en foto: Ria Zeeuw

Volg je ons al op MDV-Facebook of -Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd.