‘Zo, de eerste klap was een daalder waard.  Zaterdag 26 maart trad de Midden-Delfland Vereniging weer aan bij een evenement. Plaats van handeling was de Grote Kerk in Vlaardingen, waar de jarige Historische Vereniging Vlaardingen een Historische Dag hield. Er rustte zegen op, met een stralende zon, een uitstekende organisatie en een prima sfeer.

Het was weer even wennen, na onze pop-upoptredens in de buitenlucht tijdens de coronajaren. Maar de tientallen informatiestands en de gezellige drukte in de kerk maakten alles goed. Er was veel belangstelling voor onze vereniging, ook van mensen die al lid waren zoals Frits van Ooststroom. We kregen diverse complimentjes over de Midden-Delfkrant en de fietsroutes. En aan het eind van de dag hadden we in totaal 12 nieuwe (steun)leden genoteerd.

De dienstdoende vrijwilligers waren Roos en Leo voor de coördinatie en aan- en afvoer van de spullen. Rondom de kraam waren Thea, Riet, Maarten en ik actief. Met z’n allen kunnen we met plezier en voldoening terugkijken op deze dag. Wordt zeker vervolgd.’

Bijdrage en foto van Ria Zeeuw, meer foto’s op MDV-Facebook.