‘Zo’n kans konden Klaas en ik niet aan onze neus voorbij laten gaan. Op een zonnige zaterdag in februari stonden we in ‘t Woudt met de popupkraam van de Midden-Delfland Vereniging.

Roos Heijdra zorgde voor de spullen, Annemiek van Adrichem voor koffie en de weergoden zorgden voor het mooie weer. Het was een ideale dag voor een wandel- of fietstocht, en dat was te merken bij de kraam. Er was veel belangstelling voor onze wandel- en fietsroutes en bladen, we hadden leuke gesprekken en konden zeven nieuwe leden verwelkomen. De tijd vloog!

Tip voor wie in de buurt van ‘t Woudt dorst krijgt: de Hooiberg is dagelijks open voor koffie takeaway.’

Bijdrage en foto van Ria Zeeuw

P.S. Volgt u ons al op sociale media? Delen en liken wordt gewaardeerd: MDV-Facebookpagina of MDV-Instagram.