De nieuwe gebiedsvisie maakt duidelijk  dat de Midden-Delfland Vereniging er toe doet.  Hoe meer leden, des te sterker staat ze. Doet u, doe jij mee om die op te sporen?

De vereniging praat op tal van plaatsen mee over  inrichting en gebruik van het Midden-Delflandgebied. Sikko Beukema (bestuurslid): ‘Dat komt mede doordat we veel leden hebben. Om deze positie te behouden en te versterken is het van belang om nog meer mensen aan ons te verbinden. Door de coronapandemie gingen evenementen niet door en konden we niet actief leden werven via onze stand.’

En elk nieuw lid is welkom maar het bestuur wil graag in contact komen en zoekt leden  onder 20- tot 60-jarigen. Om zo beter in te kunnen spelen op wensen en behoeften van  jongeren, jonge gezinnen etc, bewoners en stedelingen die zeker nu Midden-Delfland bezoeken. Als recreant,  om van de natuur te genieten of om sportief en actief bezig te zijn.  ‘Helpt u, help jij ons ermee om die te spotten?’

Sociale media
Sikko: ‘Het inzetten  van sociale media hoort erbij. We zoeken daarom ook jonge mensen die ons daarbij willen helpen! Ben jij zo iemand die op TikTok, Instagram, YouTube etc zit of ken jij/kent u familieleden, vrienden of kennissen die willen meedenken en meehelpen aan zo’n online campagne?

Belangstelling en zin om aan te sluiten bij Sikko’s team? Mail/bel Lisa (van Uffelen) via secretariaat@middendelflandvereniging.nl of 06-42105407 (ma en woe), ook als je nog vragen hebt. Of schiet gerust Sikko of een ander bestuurslid aan!

Lid voor nog geen € 2 per maand
Heel veel mensen hebben in deze bijzondere tijd het gebied (beter) leren kennen en zijn nog geen lid van de vereniging. Een mooi moment om lid te worden of iemand als cadeau lid te maken en dat voor nog geen  € 2 per maand (klik hier). Daarvoor ontvangen ze de maandelijkse nieuwsbrief  incl. activiteitenagenda en 4x per jaar de Midden-Delfkrant. En in juni ook nog eens het dubbeldikke themanummer Ode aan het landschap van Midden-Delfland.

Foto: Tiny van der Meer