Het jaar 2020 ging gepaard met helaas erg veel beperkingen. Tegelijk was goed te merken dat veel mensen Midden-Delfland (her)ontdekten als prachtig gebied om ontspanning en beweging dichtbij huis te zoeken. De functie van ‘groene parel’ in de metropoolregio kreeg voor veel bewoners en stedelingen extra betekenis.

Voor de Midden-Delfland Vereniging betekende het schrappen en doorschuiven van veel activiteiten. ‘Dat wil echter beslist niet zeggen dat onze werkgroepen en vrijwilligers hebben stilgezeten’, aldus bestuurssecretaris Martin Visser.

Inzendingen welkom vóór maandag 1 maart
‘Vandaar een oproep aan alle werkgroepen om vóór maandag 1 maart een korte samenvatting in te sturen van hun activiteiten over 2020; max. 1 A4 volstaat. Zodat we ons jaarverslag over 2020,  klik hier voor editie 2019, vooruitlopend op de algemene ledenvergadering, kunnen opstellen en publiceren op de verenigingssite.’ Verslagen graag mailen naar: secretariaat@middendelflandvereniging.nl

Foto: Martin Visser