Op initiatief van Jos van der Heide van de werkgroep Paden van de Midden-Delfland Vereniging zijn vijftien lange wandelingen ontwikkeld, een primeur. Een groot publiek wordt ermee bediend. Wandelen is immers dé manier om het landschap te ervaren.

Van klein tot groot
De wandelliefhebber kan kiezen voor een van de populaire Ommetjes, of voor een lange wandeling. Deze lange wandelingen zijn gebaseerd op het knooppuntennetwerk van Hof van Delfland. Er zijn rondwandelingen, lijnwandelingen (van ov- naar ov-punt) en drie tweedaagse wandelingen.

Lancering zaterdag 22 april
Zaterdag 22 april tijdens ‘Met Vockestaert de boer op’ wordt de splinternieuwe folder met de lange wandelingen ten doop gehouden. Op de verenigingssite staan nadere details, en kunt u de routes dan downloaden. De Ommetjes zijn eerder dit jaar in een nieuw jasje gestoken en al langer te downloaden van die zelfde website.