Een duik in de geschiedenis van de Midden-Delfland Vereniging met Frits van Ooststroom staat centraal tijdens de Algemene Ledenvergadering, maandag 10 april in ’t Trefpunt in Maasland (vanaf 20 uur, inloop vanaf 19.30 uur).

Als een van de eerste bestuursleden in het oprichtingsjaar 1977, als vormgever van het eerste uur en redacteur van de huidige Midden-Delfkrant,  en als themagids kent Frits van Ooststroom als geen ander de vereniging én het Midden-Delflandgebied.

1. Opening en mededelingen
  2. Vaststellen verslag van vorige ALV
  3. Jaarverslag en vooruitblik
  4. Financieel jaarverslag /herbenoemen kascommissie
  5. Aftredend lid: Michel van Ruijven
  6. Uitreiking van de Midden-Delflandprijs: de ‘Kievit’
  7. ATT:  dringend vrijwilliger gezocht voor de ledenadministratie. Om u sneller te kunnen informeren over activiteiten en ontwikkelingen vragen we verder alle leden hun e-mailadres te sturen naar: secretariaat@middendelflandvereniging.nl
  8. Pauze
  9. Presentatie Frits van Ooststroom:  ’40 jaar Midden-Delfland Vereniging’
  • Sluiting gevolgd door borrel

De avond duurt tot ong. 22.00 uur.

zijn via de links te raadplegen. Tevens is er een aantal gedrukte exemplaren beschikbaar tijdens de vergadering.