• Dit evenement is voorbij.

Altijd al eens Midden-Delfland op een andere manier willen ervaren? Op zaterdag 17 september organiseert de Midden-Delfland Vereniging samen met de kanovereniging Natsec een mooie tocht op het water. Iedereen is welkom, ook niet-leden.

Het terrein van Natsec aan de Vlaardingse vaart in de Broekpolder biedt een ideale uitvalsbasis voor kanotochten in de wijde omtrek.

Natsec stelt voor deze tocht kano’s beschikbaar. Zo is er een grote Canadese kano waar je in een team onder leiding van een ervaren slagman en een stuurman zelf de ‘motor’ bent. In deze kano kunnen max. 8 deelnemers meepeddelen. Daarnaast zijn er een aantal 1- en 2-persoons kajaks en open kano’s. Uiteraard mag je ook met je eigen kano komen.

Start             : verenigingsgebouw Natsec, Watersportweg 40, Vlaardingen
Datum/tijd     : zaterdag 17 september 11.00-14.00/14.30 uur. Ontvangst met koffie/thee en uitleg door Wim van der Eijk, vertrek rond 12.00 uur voor een tocht over de Vlaardingse vaart richting de Boonervliet het Midden-Delflandgebied in.
Kosten         : MDV-leden € 5, niet-leden € 7,50
Maximaal 25 deelnemers (vol=vol)

Je zorgt zelf voor de innerlijke mens (lunch). Vergeet ook zonnebrandcrème en (eventuele) hoofdbedekking niet.
Omstreeks 14.00 uur zijn we terug bij Natsec, waar we de kano’s uit het water halen en terugbrengen naar de loods. Hierna ben je nog van harte uitgenodigd voor een drankje in de kantine.
Let op: Voor deze tocht dien je in een goede conditie en mobiel te zijn. Ook is enige spierkracht wel een voorwaarde.

Aanmelden
Aanmelden gaat via een formulier, klik daarvoor hier. Hier geef je ook aan met welke kano je wilt varen.

Draag ook je steentje bij aan het behoud en versterking van het Midden-Delflandgebied en word MDV-lid, of maak iemand als cadeau lid, dat kan al vanaf € 5, klik dan hier.

Foto: Tiny van der Meer

Deel dit bericht op je eigen Social Media!