• Dit evenement is voorbij.

Vrijwilligers zijn goud waard en vandaar dat de Midden-Delfland Vereniging ze jaarlijks in het zonnetje zet op een vrijwilligersbedankavond.

Dit jaar is die avond op woensdag 28 september bij Partycentrum Onder Ons.

Voor een terugblik op de gezellige vrijwilligersavond van 2021, klik hier. En wie weet heb je belangstelling om MDV-vrijwilliger te worden, of ken je mensen die geinteresseerd zijn. Mail/bel dan Lisa (van Uffelen) via secretariaat@middendelflandvereniging.nl, 06-42105407 (bereikbaar op ma en woe).

Praktische informatie
Waar                     : Partycentrum Onder Ons, Kerkpolderweg 8, 2625 EB Delft (klik hier voor routebeschrijving)
Datum/tijd             : woe 28 september vanaf 17.00 uur inloop, om 17.30 uur begint de avond (incl. maaltijd)
Aanmelden is wel verplicht, meld je svp tijdig aan bij marjanne@middendelflandvereniging.nl.

En draag anders ook je steentje bij en word MDV-lid of maak iemand als cadeau lid. Dat kan al vanaf € 5, klik dan hier.

Foto vrijwilligersavond 2021: Koos Karssen in gesprek met Ellen Verbakel, lid van werkgroepen Web en Ledenwerving, gemaakt door Hessel van Walderveen

Deel dit bericht op je eigen Social Media!