• Dit evenement is voorbij.

Dinsdag 11 april vindt de algemene ledenvergadering van de Midden-Delfland Vereniging plaats.  Na de pauze verzorgt Kees Perquin, boswachter van Natuurmonumenten, een presentatie over de Vlietlanden. Inloop vanaf 19.30u, de ALV start om 20u. Locatie: Ontmoetingscentrum Singelhof, Hofsingel 26, 3155 AL Maasland.

Op het programma staan:

• Vaststellen van het verslag van de ALV van 17 mei 2022
  • Jaarverslagen 2022: terugblik op activiteiten
  • Overzicht activiteiten in 2023, o.a. Midden-Delfland Dag (za 17 juni), stadsbijeenkomst Rotterdam Overschie (ma 25 september)
  • Het financieel jaarverslag/jaarrekening 2022, verslag en (her)benoeming van de kascommissie; begrotingsverslag 2023
  • Gelegenheid voor reacties/vragen
  • Presentatie van nieuwe MDV-wandelfolder 15 Middellange wandelingen in Midden-Delfland
  • Na de PAUZE: Struinen over de Vlietlanden door Kees Perquin. Kees is NM-boswachter in Midden-Delfland sinds dec 2022, daarvoor was hij 7 jaar boswachter bij Landschap Noord-Holland. Hij zat op de middelbare school in Delft.
  • Informele afsluiting met een drankje

De ALV-stukken zijn hieronder online te raadplegen. Tijdens de vergadering is een aantal papieren exemplaren beschikbaar.

Aanmelding
Zien we je ook op dinsdag(avond) 11 april? Aanmelding wordt op prijs gesteld via secretariaat@middendelflandvereniging.nl, of bel het secretariaat/Lisa 06-42105407 (bereikbaar op ma en woe).

Foto: Lenie van Eekelen

Vergaderstukken:

Deel dit bericht op je eigen Social Media!

Ga naar de bovenkant