• Dit evenement is voorbij.

Het Midden-Delflandgebied is ook voor veel mensen uit Rijswijk hun ‘achtertuin’ en ‘groene long’. Waar ze kunnen fietsen, skaten, varen, hardlopen en wandelen, kortom genieten van rust, ruimte en natuur.

De Midden-Delfland Vereniging organiseert op maandag 13 maart een informatieve en gezellige thema-avond in het Van der Valk Hotel Delft A4 (Peuldreef 3, Den Hoorn). Iedereen uit Rijswijk/RijswijkBuiten e.o., lid of geen lid, is van harte welkom. De toegang is gratis, wij trakteren. Fiets-, wandel- en vaarroutes etc. liggen klaar om mee te nemen.

Aftrap
MDV-voorzitter Koos Karssen trapt deze stadsbijeenkomst om 20u af, inloop met koffie/thee vanaf 19.30u. Gastspreker Elly Herbschleb, natuurgids bij IVN Delft, vertelt over het Rijswijkse Groen en natuur en landschap van het Midden-Delflandgebied.

Praktische informatie
Voor de organisatie is het fijn om te weten hoeveel mensen kunnen worden verwacht. Laat daarom aub even weten dat je komt per mail: secretariaat@middendelflandvereniging.nl. Of bel 06-42105407 (het secretariaat is bereikbaar op ma en woe).

Tot maandagavond 13 maart!

Foto: Marjanne Zuijderwijk

Volg je ons al op Facebook en/of Instagram? Delen en liken wordt gewaardeerd!

Deel dit bericht op je eigen Social Media!