• Dit evenement is voorbij.

Zaterdagmiddag 12 oktober bij de Adrianushoeve (Woudweg 26, Schiedam) is het Boerenoogstfeest. Met dit jaar als thema Midden-Delfland inspireert tot lekker eten.

De organisatie is in vertrouwde handen bij de Midden-Delfland Vereniging,  Agrarische Natuurvereniging Vockestaerten en St. Schaapskudde Vockestaert Midden-Delfland.

Inspiratie kunt u opdoen op de markt met streekproducten. Van jams, honing en sauzen tot druiven, ijs en bonbons: alles uit (de omgeving van) Midden-Delfland. En neem vooral dat lekkers mee voor thuis!

Op het terras kunt u verpozen en luisteren naar sfeervolle muziek van Brother Flower. Of meedoen aan een sessie djembé van Bambata.  Herders verzorgen demonstraties schapendrijven met hun honden. Verder is het museum open met oude huishoudelijke voorwerpen en agrarische gereedschappen. Ook valt van alles te leren over oude ambachten: spinnen, breien en vilten.

Kinderactiviteiten
Kinderen kunnen marshmallows roosteren boven een vuurtje, het kabouterpad lopen of zelf aan de slag gaan met wol. Ook is er een spannend kabouterpad, met heuse kabouteropdrachtjes!

Bij de informatiekramen liggen handige (gratis) fiets-  en wandelkaarten en meer klaar.

Iedereen is van harte welkom op de Adrianushoeve vanaf 12.00 tot 16.30 uur. Tip: kom zoveel mogelijk op de fiets, de toegang is gratis! Komt u op 12 oktober?

Deze dag is mede mogelijk gemaakt door gemeente Midden-Delfland, St. Fonds Schiedam Vlaardingen e.o., St. Loswal ”De Bonnen” en Fonds 1818.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!