• Dit evenement is voorbij.

De zomer heeft ons verlaten, de blaadjes vallen van de bomen en de appels en peren zijn inmiddels gerijpt. Nu is het de tijd om deze te plukken en te verwerken in lekkere gerechtjes. In samenwerking met Lydia van der Kieft van CULIflair is er woensdagmiddag 30 oktober een workshop met als thema Gebakken Peren.

Vindt u het leuk om samen lekkere gerechtjes te maken, meld u zich dan nu aan. We zijn te gast op de boerderij van Annemiek van Adrichem in ’t Woudt.

Praktische informatie:

• Waar en wanneer: Hofwoning in ’t Woudt, woensdag 30 oktober 13.00-16.00 uur NB Inmiddels (donderdag 3 oktober) is – helaas voor u – deze workshop volgeboekt. Voor nieuwe aanmeldingen geldt een wachtlijst.
  • Kosten: voor leden van de Midden-Delfland Vereniging zijn er geen kosten; niet-leden betalen € 5, graag contant ter plekke betalen P.S. Lid worden kan al vanaf € 5, klik dan hier.
  • Max. acht deelnemers (vol=vol!). Voor aanmeldingen klik hier

Deel dit bericht op je eigen Social Media!