• Dit evenement is voorbij.

De themawandeling op zaterdag 5 oktober start op de Levende Buitenplaats Op Hodenpijl met een rondleiding door boerderijenkenner Frits van Ooststroom. Iedereen krijgt dan ook de gelegenheid om de foto-expositie van de Boerderijenfietsroute in het bezoekerscentrum te bekijken.

Daarna wandelen we een route die ons in ong. 1 uur bij de Abbestee brengt. Daar is dan Frits ook (aangekomen) die dan zal vertellen over de Abbestee en andere fraaie, historische en monumentale boerderijen die ons mooie Midden-Delflandgebied rijk is!

Start      : Levende Buitenplaats Op Hodenpijl, Tramkade 24b, Schipluiden
Starttijd: zaterdag 5 oktober 13.00 uur, de wandeling duurt ong. 2 uur (enige uitloop niet uitgesloten). NB Inmiddels (donderdag 3 oktober) is – helaas voor u – de wandeling volgeboekt. Voor nieuwe aanmeldingen geldt een wachtlijst.
Kosten  : € 2 (graag ter plaatse contant betalen)
Gidsen  : Frits van Ooststroom en Michel van Ruijven
Max. 20 wandelaars

Aanmelden via Lisa van Uffelen: lisa@middendelflandvereniging.nl, 06–42105407 (maandag en woensdag overdag).

PS Het lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging is een pré! Bent u nog geen lid en wilt u dat worden, of iemand als cadeau lid maken? Kijk dan onder het menu bij ‘Doe mee’ .

Foto: Michel van Ruijven

Deel dit bericht op je eigen Social Media!