• Dit evenement is voorbij.

Zaterdagmiddag 8 oktober is het Boerenoogstfeest, met als thema Midden-Delfland een groen bewaard geheim.

De organisatie is in vertrouwde handen van Agrarische Natuurvereniging Vockestaert, de Midden-Delfland Vereniging en St. Schaapskudde Vockestaert.

Kijk mee en leer van de bereiding van verschillende herfstgerechtjes van streekproducten zoals druiven, peertjes en pompoenen. Natuurlijk mag je deze ook proeven en tegen een kleine vergoeding mee naar huis nemen. Er liggen gratis fiets- en wandelroutes om mee te nemen voor bijv. voor de herfstvakantie.Voor de jeugd is er een kabouterspel, katapult schieten en schminken.

Er is een markt met wol en kunst uit de natuur en over ecologisch tuinen. Verder is er een terras, live muziek en ook is het museum open, met oude gebruiksvoorwerpen en gereedschappen.

Praktische informatie
Locatie                             : Adrianushoeve, Woudweg 26, 3123 KB Schiedam
Datum/tijd                         : za 8 oktober, 12-16.30 uur

De toegang is gratis, maar wedden dat je niet met lege handen thuiskomt. Daarom een tip: neem contant geld mee om te betalen.

En kom zoveel mogelijk op de fiets! De Adrianushoeve is goed bereikbaar vanuit Midden-Delfland, Delft, Vlaardingen etc. Hou er rekening mee dat de Harreweg voor auto’s is afgesloten ivm wegwerkzaamheden in Schiedam-Noord.

Houd websites en Facebook in de gaten voor actuele informatie.

Het Boerenoogstfeest wordt mede mogelijk gemaakt door Fonds 1818, gemeente Midden-Delfland, Loswal “De Bonnen” en Fonds Schiedam Vlaardingen e.o.

Foto van schapen drijven: Tiny van der Meer

Deel dit bericht op je eigen Social Media!