• Dit evenement is voorbij.

De themawandeling ’t Woudt e.o. op za 5 november is volgeboekt. Aanmelden is nog wel mogelijk, je wordt op de wachtlijst geplaatst.

Onze gids Jacques Moerman is streekkenner en rasverteller bij uitstek. Uiteraard zal de kerk van ’t Woudt en het schoolhuis op zijn lijstje staan. Maar ook andere pareltjes van het kleinste kerkdorp van Nederland komen aan bod.

Start            : parkeerplaats Woudtse kerk
Datum/tijd : zaterdag 5 november 13.00-15.00 uur (enige uitloop is mogelijk)
Maximaal aantal deelnemers: 20 (vol=vol), geen kosten. Aanmelden graag vooraf via secretariaat@middendelflandvereniging.nl, of 06–42105407 (bereikbaar op ma en woe). Iedereen is welkom, ook niet-leden.

Draag ook je steentje aan het behoud en versterking van het mooie gebied, word lid van de Midden-Delfland Vereniging of maak iemand als cadeau lid, dat kan al vanaf €  5, klik dan hier.

Foto: Piet van der Eijk

Deel dit bericht op je eigen Social Media!