• Dit evenement is voorbij.

In 2021 vierde Frits van Ooststroom zijn 20-jarig jubileum als bouwhistorisch onderzoeker van veel historische boerderijen in Midden-Delfland.

Om dit jubileum glans te geven, organiseert de werkgroep Ledenactiviteiten op dinsdagavond 22 maart een lezing. Speciaal voor leden van de Midden-Delfland Vereniging vertelt Frits over zijn onderzoekswerk en neemt hij ons mee langs de mooiste en meest speciale plekken die hij in zijn carrière is tegengekomen. Ook over buitenplaatsen en inrijhekken in onze regio kan hij vol vuur vertellen. Zoals altijd omlijst met prachtige beelden.

Praktische informatie
Locatie        : Het Notenschip, Schoolplein 4, 2636 GB, Schipluiden
Datum/tijd : di 22 maart 20.00 uur, inloop met koffie/thee vanaf 19.30 uur
Inschrijven, klik op deze link
Kosten voor MDV-leden € 2 en voor niet-leden € 5, graag bij binnenkomst betalen. PS Voor € 5 bent u al steunlid, klik dan hier

In eerste instantie zou de lezing eind november plaatsvinden maar vanwege de lockdown ging dat helaas niet door. Voor deze avond houden wij ons aan de dan geldende RIVM regels.

Door de jaren heen deelt Frits zijn ervaringen in de Midden-Delfkrant, in de meest recente edities staan weer boeiende verhalen van hem.

Foto Hofwoning ‘t Woudt: Frits van Ooststroom

Deel dit bericht op je eigen Social Media!

Ga naar de bovenkant