• Dit evenement is voorbij.

Waar u ook buiten bent in Midden-Delfland, bijna overal vormt de lucht een groot deel van het decor. Heeft u altijd al meer willen weten over hoe het wolkendek in Nederland in elkaar steekt? Kom dan op woensdagavond 13 maart naar de lezing van meteoroloog Huub Mizee. In het winternummer van de Midden-Delfkrant lieten wij hem al aan het woord.

Hij vertelt over de verschillende weersveranderingen. Welke wolken zijn er met mooi weer en wanneer kunnen we regen verwachten. Zomaar een paar voorbeelden van de wolkenlagen die ieder een eigen weerbeeld geven. Kijk met Huub mee naar de wolken en hij legt u op gepassioneerde wijze uit wat u ziet. Van kinds af aan was het weer zijn passie en nu is het zijn werk. Huub heeft zijn werkplek bij TV West in Den Haag, op het dak met uitzicht op knooppunt Prins Clausplein en de A4.

Wolkenfoto’s: inzendingen welkom tot 8 maart
Welke wolken inspireren u hier in Midden-Delfland? U kunt als deelnemer foto’s insturen met het wolkendek vanuit uw omgeving. Deze zullen we dan op de avond via een powerpointpresentatie laten zien en bespreken. De foto’s kunt u tot vrijdag 8 maart insturen via ledenactiviteiten@middendelflandvereniging.nl.

Als het weer het toelaat, gaan we buiten met elkaar wolken kijken.

Praktische informatie
Aanvang: 19:30 uur met koffie/thee. Einde avond rond 21.00 uur. Locatie: Gebouw De Koe (MDV-kantoor), Burg. Musquetiersingel 40, Schipluiden. Graag aanmelden via het aanmeldformulier. NB Inmiddels (vrijdag 1 februari) is – helaas voor u – de lezing volgeboekt. Voor nieuwe aanmeldingen geldt een wachtlijst.
Voor leden van de Midden-Delfland Vereniging zijn er geen kosten, niet-leden betalen € 2,50 p.p (lid worden kan al vanaf € 5, klik dan hier). Max. 20 deelnemers. PS Neem een paraplu mee, het kan zomaar ineens gaan regenen…

Foto: Annemiek van Adrichem

Deel dit bericht op je eigen Social Media!