• Dit evenement is voorbij.

Na drukbezochte stadsbijeenkomsten in de regio is het de beurt aan Maassluis. Het Midden-Delflandgebied met o.a. de Vlietlanden is voor veel Maassluizers hun  ‘achtertuin’ en ‘groene long’.

Op maandag 25 april organiseert de Midden-Delfland Vereniging een thema-avond in Theater Koningshof (Uiverlaan 20): Wat speelt er zich allemaal af op de grens tussen stad en land. Iedereen is welkom, de zaal is open v/a 19.30u.

Voorzitter Koos Karssen trapt de bijeenkomst om 20u af,  en vertelt iets over doel en activiteiten van de vereniging.

Vogels dichtbij
Daarna deelt rasverteller Michel Kuijpers van de Vogelwerkgroep Midden-Delfland graag zijn verhalen en mooiste foto’s,

Volop informatiemateriaal ligt verder klaar, zoals (gratis) fietsboekjes, vaar- en wandelkaarten. Denk aan de Stilte naast de Stad en de Delflandse Trekvaarten kaarten. Leuk weetje: er komt een fiets- en wandelpad lang de Zuidvliet voor een mooie, natuurlijke verbinding tussen stad en platteland: Maassluis en Midden-Delfland.

Praktische informatie
Voor de organisatie is het fijn om te weten op hoeveel bezoekers kan worden gerekend. Aanmelden kan via Lisa van Uffelen: secretariaat@middendelflandvereniging.nl of 06–42105407 (bereikbaar op maandag en woensdag). De avond is kosteloos, wij trakteren. Graag tot maandag 25  april!

Deel dit bericht op je eigen Social Media!