• Dit evenement is voorbij.

In het buitengebied van Delft, Den Haag, Nootdorp en Pijnacker ligt een oase van rust. Een gebied van 10 hectare tussen het Bieslandse Bos en de weidsheid van de Bieslandse Polder ten dienste van de stilte, bewustzijn en bezinning. Ingericht met de belofte de komende 30 jaar een stiltegebied te mogen blijven, bedoeld om volledig tot rust te komen. Geniet van de polder, de wind in je gezicht en het geluid van de natuur.

Praktische informatie
Start            : parkeerplaats camping Delftse Hout, Korftlaan 5, 2616 LJ Delft. Met bus 63 te bereiken vanaf Delft CS, uitstappen halte Camping
Datum/tijd: za 7 mei 13.00-15.00 uur (enige uitloop niet uitgesloten)
Gidsen        : Thea Mokveld en Wil Schuite van MDV-werkgroep Paden

Aanmelden vooraf per mail: secretariaat@middendelflandvereniging.nl. Of bel: 06–42105407 (bereikbaar op ma en woe).  Max. aantal deelnemers: 20 (vol=vol). We wandelen ong. 7 km, dus trek goede wandelschoenen aan.

Deze themawandeling is kosteloos, maar het lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging is een pré. Al vanaf € 5 p.j. ben je steunlid of kun je iemand (familie, vriend/in, buur, collega) steunlid maken. Volledig lid word je voor nog geen € 2 per maand. Klik op enWord lid’, des te sterker staat de vereniging om op te komen voor het mooie Midden-Delflandgebied!

Foto: Thea Mokveld

Deel dit bericht op je eigen Social Media!